۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸

حاجیانی خبر داد:

تکرگ به مزارع کشاورزی کاکی دشتی خسارت وارد کرد

تکرگ به مزارع کشاورزی کاکی دشتی خسارت وارد کرد

بوشهر- خبرگزاری مهر: سرپرست بخشداری کاکی گفت: بارش تکرگ روز چهارشنبه در بخش کاکی دشتی خساراتی به مزارع کشاورزی وارد کرد .

به گزارش خبرنگار مهر، اسد الله حاجیانی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از این مزارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باران روز گذشته در بخش کاکی ضمن خوشحالی مردم و کشاورزان خساراتی نیز به مزارع گوجه فرنگی، گندم وتنباکو وارد کرد.

وی با اشاره به اینکه بارندگی در کاکی 11 میلیمتر بوده افزود: در روستاهای بنیاد، بامنیر و شهر بادوله علاوه بر باران تگرگ نیز باریده بود.

حاجیانی اضافه کرد: بر اثر تگرک مزارع گوجه فرنگی بین 80تا90 درصد، مزارع گندم بین 60تا70درصد خسارت وارد شده که میزان ریالی آن در دست بررسی است.

سرپرست بخشداری کاکی تصریح کرد: هم اکنون اراضی سطح زیر کشت آبی در بخش کاکی هفت هزار هکتار است که از این تعداد چهار هزار و200 هکتار گوجه فرنگی و مابقی آن گندم، بادمجان، فلفل، پیاز و سبزیجات است.

حاجیانی بیان داشت: میزان تولیدات محصولات زراعی در بخش کاکی 198هزار و 250 تن و محصولات باغی و گلخانه ای نیز 11 هزار و 860 تن است.

وی یادآور شد: خوشبختانه این باران مشکل خاصی برای مسافران نوروزی پیش نیاورد و آنها با خوبی وخوشی به مسافرت خود ادامه دادند.

کد خبر 2261696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha